דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף עם YouTube 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3216 פעמים ]

יוטיוב היא הרשת החברתית הגדולה בעולם של סרטונים ובזכות זה אנחנו יכולים להבין גם את הפוטנציאל הגדול שלה לעשות כסף באינטרנט.

אנחנו בהחלט יכולים לנצל את יוטיוב למטרות שלנו בכל הנוגע למטרה של להרוויח כסף, כיום כמעט כל העסקים הגדולים משתמשים ביוטיוב כאמצעי להפיץ חומרים שיווקיים שיקדמו אותם עוד כמה צעדים קדימה, לרוב ההשקעה שלהם תהיה כרוכה בהשקעה של כמה מיליונים כדי להוציא סרטונים מקצועיים של כמה דקות בודדות.

אז איך אנחנו יכולים להרוויח כסף מכל הסיפר הזה?

ובכן, אם אנחנו יודעים שהמון אנשים נמצאים באיזור אחד, אנחנו יכולים להבין שאם העסק שלנו גם כן יהיה חשוף שם, הוא יקבל את התנועה שלה אנחנו מיחלים. בשלב זה חשוב לציין שרוב העסקים נכשלים מהסיבה שאין להם מספיק לקוחות, זהו דבר שנובע מחוסר תנועה או חשיפה של אנשים לעסק שלהם- בלבד.

אני רוצה להמליץ לכם לראות סרטון מאד מעניין בדיוק על הנושא הזה, של לירון מור, בחורה צעירה ומוכשרת שמומחית בנושא יצירת סרטונים ליוטיוב וקידום עסקים.

אז לאחר שהבנו שאנחנו באמת רוצים להיות חשופים ביוטיוב נשאלת השאלה הגדולה, איך עושים את זה?

התשובה היא פשוטה, דבר ראשון אתם פותחים חשבון חדש ביוטיוב ולאחר מכן אתם מצלמים את עצמכם בעזרת מצלמת וידאו פשוטה. בסרטון, אתם צריכים לכלול את הפרטים הבאים: מי אתם, במה אתם עוסקים, מה הכישורים שלכם ולבסוף הכוונה לפעולה (התקשרו עכשיו ל...). הדרך הזאת מאד יעילה לקידום העסק שלכם ובלי שום ספק יכולה ליצור אפקט חזק של מיתוג. אחד היתרונות הגדולים ביותר, זה שהסרטון הזה תמיד יהיה שם ויקדם את העסק שלנו באופן אוטומטי.

כדי לעשות כסף באמצעות סרטונים אנחנו צריכים לעשות כמה סרטונים שיגעו במילות מפתח מבוקשות, מה זה מילות מפתח? מילות מפתח זה המילים שיהיו כתובות בכותרת של הסרטון שלכם, כך שבכל פעם שמישהו יקיש חיפוש על "מעצב אתרים" לדוגמא, הוא יראה אתכם שם. חשוב שתשימו את מילת המפתח החשובה לכם גם בפיירוט הסרטון וגם בתגים של הסרטון, כדי לקבל את האפקט המקסימאלי.

כמו שאתם בטח מבינים, הסרטון הזה יביא לכם לקוחות, אך שימו לב, אלו לא סתם לקוחות, אלו לקוחות שכבר הכירו אתכם דרך הסרטון, כך שכשתגיעו למצב של שיחה בטלפון הדברים יזרמו ברמה שונה לחלוטין מלקוחות שראו מודעת פרסום שלכם העיתון למשל. כסף באינטרנט נוצר משילוב של כמה דברים בד"כ, השילוב הוא , אתר+רשתות חברתיות+סרטונים, אלו הם גורמים מחייבים לכל עסק שרוצה להישאר בעיניינים כדי להרוויח כסף.

לסיכום, יוטיוב היא פלטפורמה אדירה לקידום ושיווק עסקים וזוהי דרך נפלאה בשבילכם להתחיל לעשות כסף באינטרנט.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב